سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاک کردن سخت ترین لکه ها از سطوح مبلمان تخصص ماست

قالیشویی در غرب تهران

شستشوی مبلمان در مبل شویی غرب تهران شامل مراحلی چون جاروکشیدن و سپس شستشو با تجهیزات و فرچه های مخصوص مبل شویی و استفاده از مواد شوینده  و شامپوی متناسب با نوع لکه و آلودگی و در آخر خشک کردن توسط دستگاه مبل شویی است   .

در مبل شویی غرب تهران از دستگاه مبل شویی جهت سطوح افقی و عمودی مبلمان و به صورت مکانیزه بهره گیری می شود تا بهترین کیفیت و استفاده از این نوع دستگاه با توجه میزان بالای کف تولید شده موجب پاک شدن سریع و کامل سطح می شود.این قالیشویی با بهترین مواد و بهترین دستگاه های روز دنیا برای شما عزیزان شستشو را انجام داده و فر شهای شما را در مدت 48 ساعت شستشو داده و جهت جلوگیری از شکستگی و چروک، فرش ها را به صورت لول و اتو شده، دربسته بندی کاور، تحویل شما عزیزان میدهد

رعایت نظافت محل شستشو از اصلی ترین وظایف مبل شویی و کارمندان و متصدی انجام شستشو تمیز مبلمان  است تا حداکثر تلاش را جهت رعایت نظافت محل بدون ماندن حتی یک قطره انجام دهد.  قالیشویی ارزان در غرب تهران

 

این قالیشویی با بهترین مواد و بهترین دستگاه های روز دنیا برای شما عزیزان شستشو را انجام داده و فر شهای شما را در مدت 48 ساعت شستشو داده و جهت جلوگیری از شکستگی و چروک، فرش ها را به صورت لول و اتو شده، دربسته بندی کاور، تحویل شما عزیزان میدهد.

 

نکاتی درباره شست‌وشوی انواع فرش ها
 
1- شستشوی فرش در منازل با شوینده های رایج منجر به خشک و شکننده شدن الیاف پشم می شود، زیرا این مواد برطرف کننده چربی های قوی و دارای ترکیبات شیمیایی اسیدی قوی هستند و چربی الیاف پشم را نیز گرفته منجر به شکستگی و بروز کچلی در فرش می شود. البته شامپو فرش تا حدودی این مشکل را ایجاد نمی نماید.
 
2- اگر فرش دارای خامه های رنگی باشد که ثبات کافی ندارند در زمان شستشو و کشیدن برس ممکن است رنگها در هم شوند.
 
3- چنانچه از مواد شوینده سنتی استفاده شود احتمال وجود ناخالصی در آنها وجود دارد و باید به دقت آبکشی شود تا از آسیب جلوگیری شود.
 
4- اگر آبکشی با آب املاح بالا انجام شود، ممکن است در فرش بماند و باعث آسیب قالی گردد.
 
5- برای نرم کردن فرش در صورت لزوم می توان از مواد نرم کننده استفاده کرد.
 
6- بعد از شستشو، فرش باید بوسیله دارکش های مجرب دارکشی شده و کج شدگی آن از بین برود.
 
7- بعد از دارکشی فرش باید از نظر کناره ها و ریشه ها گلیم بافی و شیرازه بازدید شود و در صورت وجود نواقص ناشی از شستشو ترمیم شود.
 
8- فرش بعد از شستشو معمولاً با تراش کمی پرداخت می شود، برای پرداخت تیغه برنده و مکنده باید بسیار تیز بوده و در صورت لزوم برای اینکار از دستگاه استفاده می شود تا تمام سطح فرش یکنواخت تراش داده شود.
 
9- لوله کردن فرش به منظور خشک کردن آن هرگز توصیه نمی شود، چرا که منجر به ایجاد کیسی و برآمدگی در فرش می شود. مراقب باشید که در اسفندماه فرش های خود را به قالیشویی ها ندهید، زیرا به دلیل کمبود وقت، فرش ها را خشک نشده لوله می کنند.
 
برای شستشو فرش دستباف در خانه
 
ابتدا فرش را در محلی شیبدار پهن کرده و سطح آن را کاملاً خیس نمایید سپس محلولی از شامپوی فرش و آب ولرم تهیه کرده و به وسیله اسفنج کلیه نقاط فرش را بشوئید. پس از اتمام سطح فرش را با آب طوری شستشو دهید که مواد شوینده به طور کامل از فرش خارج گردد .در انتها فرش را جهت خشک شدن در محلی آویزان نمائید و یا در محلی با شیب تند قرار دهید تا رطوبت موجود در آن خارج و کاملاً خشک گردد.
 
از آویزان کردن یا بر روی چمن پهن کردن یا استفاده از نور تند و سوزنده آفتاب جهت خشک کردن فرش خودداری کنید.
 
استفاده از حرارت مستقیم وسایل حرارتی چون بخاری، شومینه، رادیاتور و … جهت خشک کردن فرش، به فرش صدمه می رساند.
 
جهت خشک کردن رطوبت قسمتی از فرش، به کمک اسفنج، حوله و یا پارچه پنبه ای، آب را جمع آوری کرده و سپس قسمت مرطوب را در مقابل آفتاب ملایم و یا بوسیله حرارت ملایم سشوار دستی، از پشت و روی فرش خشک نمائید.
 
برخی خانمها با انواع مواد پاک کننده و گاهی حتی به دستکش های ظرفشویی حساسیت دارند. دراین موارد بهتر است برای پاک کردن فرش به جای مواد پاک کننده از قبیل پودر و شامپو های مخصوص از نمک استفاده نمایید. کافی است سطح فرش را با مقداری نمک بپوشانیم. اندازه نمک نباید به حدی باشد که سطح آن را سفید کند. سپس فرش را به همان حالت می گذاریم تا حدود 12ساعت بماند. آنگاه با یک اسفنج مرطوب آن را پاک می کنیم. نتیجه کار عالی و غیر منظره است. اگر شک دارید می توانید امتحان کنید.
 
برق انداختن و درخشان کردن رنگ قالی برای درخشان کردن فرش می توانید مقداری نشاسته روی فرش بپاشید و بگذارید یک ساعت بماند. سپس با جارو برقی آن را جارو کنید اثر اعجاب انگیزی دارد.
 
برای برق انداخن و ثابت نگه داشتن رنگ فرش و قالی می توانید مخلوطی از یک فنجان سرکه طبیعی


  
 http://www.aghaghia.org